GWARANCJA – pytania i odpowiedzi

GWARANCJA 2 LATA NA ZREGENEROWANĄ MAGLOWNICĘ – JAK TO MOŻLIWE?

Oferujemy w pełni profesjonalną regenerację przekładni kierowniczych (maglownic). Posiadamy odpowiedni park maszynowy i zatrudniamy świetnych specjalistów z długoletnim doświadczeniem. Stosujemy uszczelnienia tylko najwyższej jakości, uwzględniające najnowsze osiągnięcia technologiczne w tej dziedzinie. Testujemy każdy zregenerowany egzemplarz. Dlatego bez obaw udzielamy 2-letniej gwarancji!

Pamiętaj jednak, że warunkiem zachowania 2-letniej gwarancji po regeneracji przekładni kierowniczej jest całkowite wypłukanie układu wspomagania. Stosuj tylko oryginalne płyny / oleje przekładniowe. Widzieliśmy już różne zjawiska, np. układ kierowniczy zalany płynem hamulcowym.
Dając 2-letnią gwarancję wymagamy jedynie byś użył oleju przeznaczonego do układu wspomagania, bez względu na kolor.
Możesz zasięgnąć opinii stacji ASO i zapytać jaki kolor płynu (czerwony, zielony, słomkowy, żółty….) jest zalecany do Twojego auta.

ILE TO KOSZTUJE?

Ze względu na ogromną różnorodność marek samochodów, a co za tym idzie ogromną ilość użytych w nich przekładni, nie jesteśmy w stanie podać jednej, ogólnej ceny. W sprawie informacji o koszcie regeneracji lub dostępności konkretnej przekładni prosimy o kontakt telefoniczny: (+48) 12 637 10 19, bądź mailowy: regeneracja@motogama.com.pl

ILE TRWA REGENERACJA?

W dużym stopniu zależy to od pory roku, jednak dokładamy wszelkich starań, aby regeneracja nie trwała dłużej niż 2 dni robocze.

CZY MOŻNA U NAS ZDEMONTOWAĆ PRZEKŁADNIĘ?

Uprzejmie informujemy, że na razie nie specjalizujemy się w wymontowywaniu i ponownym montażu przekładni. Tę „działkę” pozostawiamy doświadczonym serwisom samochodowym.

Na terenie Krakowa możemy wskazać serwis samochodowy, który – naszym zdaniem – jest godzien polecenia. Jednocześnie informujemy, że nie czerpiemy żadnych korzyści materialnych z takiego polecenia, jak również nie bierzemy odpowiedzialności za ewentualne niezadowolenie klienta. Tak więc prosimy o dostarczenie nam części wymontowanych.

REKLAMACJE

Udzielając 2-letniej gwarancji, macie Państwo nasze zapewnienie, że świadczymy usługi na najwyższym poziomie. Jeśli natomiast w trakcie użytkowania wystąpią jakieś problemy, jesteśmy do Państwa dyspozycji.
W momencie przyjęcia przekładni dokonujemy oceny jej stanu i rozpatrujemy zgłoszone problemy. Zawsze macie Państwo możliwość zweryfikowania naszej oceny (możemy np. wysłać zdjęcia lub też przekładnia jest do wglądu w siedzibie naszej firmy).
Jeśli ustalimy, że wina za reklamację nie leży po naszej stronie, wtedy prosimy Państwa o zwrot kosztów transportu.
Usterki mogą zostać usunięte na życzenie klienta wg odrębnych ustaleń.

GDZIE JESTEŚMY

Siedziba naszej firmy mieści się w Modlniczce koło Krakowa, jednak obsługujemy zlecenia z całej Polski, jak również z UE (w przypadku zleceń zagranicznych, koszt transportu będzie ustalony indywidualnie).